اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انسداد ۱۲۰ راه منتهی به طبیعت و تفرجگاه‌های ملکشاهی

فرماندار ملکشاهی گفت: در ایام نوروز راه‌های منتهی به تفرجگاه‌های شهرستان ملکشاهی مسدود شد، و کنترل و پایش ورودی مسافران نیز به شدت انجام گرفت.

انسداد ۱۲۰ راه منتهی به طبیعت و تفرجگاه‌های ملکشاهی

محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در ایام نوروز مسیرهای منتهی به دامن طبیعیت و تفرجگاه‌های شهرستان با همکاری شهرداران، منابع طبیعی، راهداری و دهیاران شهرستان مسدود شد.

وی افزود: ایستگاه‌های کنترل تردد و تب سنجی در سه مسیر اصلی با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج انجام و ادامه دارد.

فرماندار ملکشاهی ادامه داد: روزانه کنترل و  پایش ورودی مسافران به استان و عودت غیر بومی‌ها انجام و روزانه تا الان میانگین ۵۰ خودروی غیر بومی ملکشاهی مقیم تهران و دیگر شهرها عودت داده شده است.

وی اضافه داد: طبق مصوبات استانی ستاد کرونا کمیته‌هایی با مسوولیت بخشداران در بخش‌ها تشکیل و نسبت به گند زدایی و آگاهی بخشی به اهالی روستاها اقدام و مسایل و مشکلات بخش‌ها با حضور بخشداران در جلسات ستاد شهرستان تصمیم گیری می‌شود.
 
وی بیان داد: تمامی شهرها و روستاهای شهرستان با همکاری فرمانداری، آبفا شهری، آبفار دهیاران، شهرداران، منابع طبیعی، سپاه، ضد عفونی و گند زدایی شده‌اند و گند زدایی ادامه خواهد داشت.

تاسمه تاکید کرد: با کمک بخشداران، منابع طبیعی و محیط زیست گشت‌هایی در طبیعت بصورت روزانه فعالیت داشتند و تذکرات لازم به متخلفین داده شده است.

وی عنوان کرد: گشت مشترک تنظیم بازار با مسوولیت اداره صمت، اتاق اصناف و حضور دادستان تشکیل و تمامی صنوف مورد بازرسی قرار گرفته و با متخلفان برخورد شده است و در جریان بازرسی با یک متخلف محتکر دستکش برخورد شد.

فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای اجرایی شدن مصوبات استانی، مدیران موظف به رعایت و اجرای بخشنامه‌ها و مصوبات ستاد استانی شده‌اند و وظایف آن‌ها مشخص و توسط مجموعه فرمانداری رصد و کنترل می‌شود و طبق مصوبه استانی ستاد کرونا نقاهتگاهی برای بهبود یافتگان احتمالی آماده شده است.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول